dekla ziela


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 16 April 2010

BERSYUKURLAH NGAN APE YG KITE ADE,..


hah,..nie nk ckp ckitt,..benda nie jd jgk kt aku,...

sebenarnye kite ptt bersykur ngan ape yg kite ade,..jgn tamak sgt,...
xkisah dr segi ape pun,....hmm,..meyesal pon ade,...kite ptt jge ape yg kite ade tu walaupun x seindah yg kite inginkan,....

semua rng mengaharapkan yg terbaik untuk diri masing2,..tp mungkin lom masenyer kite nk dapt semua tu,..papepun,...
biarlah mase yg menentukan yee,...

bnykkn berdoa,..n wat ape yg kite rase btol,..
n lau ade masalah,...wat biase,...jd laa mcm saye,.....bnyk woo masalah,..leh gler lau fkir,..tp sye x fkirrr,....doakan laa pae yg terbaik untuk saye juge,...

terkilan tu ade bab sblum nie rase tu yg terbaik untuk diri aku,..tp nk wat mcm mane,semua tu bende yg xleh dipkse,..nie pe yg aku rase skrg nie,.aku x mgharap pape dhhh,..mgkin tu yg terbaik,..
aku doakan yg terbaik jgk,pape pun,.die pernah jd ag terbaik yg pernah aku ade n abg yg palin g kecik jgk pernah aku ade,.hehe,.
tetap dlm ingtn,..
..kite merancang,...Allah yg menentukan kn,.....think positif,..aku msih hidup,..

thanks banget too abg mirul,angah n kawan2 yg meyokong,..syg kamu banget deh,......

No comments:

Post a Comment