dekla ziela


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 16 April 2010

pasrah segalanya,..


pernah,...hati ini terguris,..
dengan fitnah dan tohmahan menghiris,...
sehingga terasa diri ini hina,....
kerna tiada siapa yg sudi membela,..
ku tabahkan hatiku,..
harungi hidup,...

biarpun tiada siapa yg menemani,..
keseorangan aku di laluan sepi,...

di tinggalkn mereka yg ku percayai,..
.

namun ku tahu,..
ada hikmahnya,..
stiap segala yg menimpa diri,..
ku serahkan segala,..
padamu tuhan,.

yg berkuasa jua mencipta,..

kerana angkau maha mengetahui,..

segala apa yg terbuku dihati,..


ya Allah,..
tidak ku terdaya lagi,..

menahan dugaan mencbar diri,..
terasa bagai noktah telah ku temui,..
mengakhiri segala yg telah ku mulai,..



ya Allah,.kau lindungilah aku,..

bekalkan aku dengan limpahan iman,...

agar tabah ku mengahdapi dugaan,..
agar tidak ku terhenti di pertengahan,......


namun ku tahu,..
ada hikmahnya,..
stiap segala yg menimpa diri,..
terasa bagai noktah telah ku temui,..
mengakhiri segala yg telah ku mulai,..


ya Allah,..
tidak ku terdaya lagi,..

menahan dugaan mencbar diri,..
terasa bagai noktah telah ku temui,..
mengakhiri segala yg telah ku mulai,..


ya Allah,.
kau lindungilah aku,..

bekalkan aku dengan limpahan iman,...
agar tabah ku mengahdapi dugaan,..
agar tidak ku terhenti di pertengahan,......
kini,...di sini aku berdiri,..

bersam harapan yg tulus suci,..

agar terbitlah mentari pagi,...
setelah malamku berkalut benci,...

No comments:

Post a Comment